tingelingeling.blogg.se

5 månader utan dig

Publicerad 2015-08-22 21:10:29 i Allmänt,

Har inte haft någon större lust med att skriva .
Idag är en av de alla dagar då mina tankar går till dig mamma .
Idag är det 5 månader sedan du somnade in ,5 månader av saknad ,lika många månader av sorg och tankar både på då du blev sjuk och på alla fina minnen jag har inom mig .
Minnen som värmer gott i hjärteroten då jag som mest vill röra dig och höra din röst .
Jag blundar och får fram en bild av dig och någonstanns förnimmer jag din röst ,det stärker och läker lite för stunden ..
Den allra värsta förtvivlan har sakta lagt sig till ro ,det är bara ibland den kommer som ett knytnävslag och gråten övermannar en men jag är tacksamm att de stunderna är färre nu .
Jag kan prata om dig hur du var ,hur du tog emot mina vänner som du träffat och som du på något sätt blev någon dom kom ihåg med värme det stärker och får en att åter igen känna vilken fantastisk mamma jag haft vid min sida .
Jag saknar dig oerhört och det kommer jag alltid göra en del av mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig /claudia 

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2015-11-14 14:51:42

Hej vännen! Förstår precis hur du känner!.. Min Kjell dog 18 september. Vi har dom i våra minnen vännen!
Tänker på dej.. kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela