tingelingeling.blogg.se

Tur jag har två händer

Publicerad 2016-04-03 20:33:50 i Allmänt,

Godkväll därute .Jag har ont så ont i handen efter jag brännt den och inte nog med det så kliar det och det man inte får vill man gärna göra men jag håller mig i skinnet för jag vet om att huden är väldigt skadad och det är oerhört tunnt skinn om det har läkt något .Jag har tur som fått ut smärtstillande för det och jag tar endast näär jag verkligen behöver det men framförallt innan jag ska lägga mig .Det är panocod och tramadol vanebildande jag vet men det värsta är nog snart över ..Kan säga att tur i oturen så var det vänster hand jag skadade så den högra är fortfarande i bruk.Imorgon ska jag till läkaren för att lägga om och så får dom se om det läker ihopa fint ,hoppas det så jag inte får ett stort märke på handen .Svårast år när man ska tvätta håret med en påse på handen tror inte riktigt jag fått ur all shampo så det småkliar även där ..annars är det bara bra vi har hälsan och det är det viktigaste ..ha det fortsatt prima där ute i sybern /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela