tingelingeling.blogg.se

Du fattas mig

Publicerad 2016-03-22 10:17:17 i Allmänt,

Hur mycket jag önskar att jag aldrig skulle skriva detta på många många år till . Tyvärr blev det inte så .Chocken ligger kvar som en dimma över marken ,den råkar kallas älvornas dans . Dimman är högre hos mig från hjärtat upp ,suddiga bilder oklara röster .Om tårar jag fäller för dig skulle kunna göras till ett hav upp till dig istället för att falla ner mot marken hade jag rott så fort jag bara kunnat för att få den där pussen och kramen jag så välbehövligt behöver just nu och varje dag .Vet du att av alla dagar sen du somnade in var min födelsedag den allra värsta ,ditt samtal kom inte tidigt på morgonen .Jag drömmer om dig ,pratar med dig och ibland kan jag känna din doft av perfymen du fick av mig red door av elisabeth garden ,den sveper förbi och då vet jag du är med mig .Mamma kära Mamma du fattas mig .Älskar dig till evigheten och en dag ska vi sitta och prata om allt som vi brukade göra .Dina hemlisar stannar alltid hos mig dom är bara våra .Om du bara hade suttit här hos mig hade jag inte behövt sakna dig hörde jag i en låt och det är sant .du fattas mig och du kommer alltid göra det ...kärlek i överflöd till dig /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela