tingelingeling.blogg.se

Så mycket man boede gjort men att vara efterklok är nog det man är mest

Publicerad 2016-03-30 18:09:30 i Allmänt,

Hej,hej,hej. Idag tog jag tjuren vid hornen och gick till dr med min hand,om sanningen så var tjuren min man som drog mig till dr.Jag fick en tillsägelse om att jag skulle sökt upp sjukvård långt tidigare än vad jag gjorde och till mitt försvar så sa jag att jag ringt up 1177 och fick världens väntechock så jag lade på luren igen ,dagen efter var det samma chock och luren på igen .Gooklade lite och letade upp egen huskur här hemma som det sedan visade sig var helt fel behandlat detta fick jag reda på dag nr 3 till 1177 ,koksaltlösning och en steril kompress och så skulle det vara fina fisken men om jag var osäker så var det vc som gällde så nu har jag varit där .Inga nerver eller något annat i handen är förstört mer än skinnet och om det inte skulle läka ihop fint så får man transplantera som det så fint heter .20 kg runt magen skulle varit fint att ta bort och endast den lilla lilla bästa biten kunnde läggas på handen ,låter alldeles förträffligt bra ..Men det blir nog från låret är jag rädd för men det blir en senare fråga nu ska det bara läkas ihop helst snyggt /c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela