tingelingeling.blogg.se

ingen blåkulla för mej i år

Publicerad 2015-04-04 20:58:27 i Allmänt,

I år stannade jag hemma från blåkulla ,hittade inte mina saker jag stuvade undan förra året .
Grannen som hade en katt har flyttat ,kvasten jag brukar fara på har det mesta av kvistarna ramlat av efter en fight med kannan och katten .
Kläderna hittade jag inte alls troligen har några barn hittat dom för att gå påskakärring i byn hoppas dom får loppor .
Humöret har inte varit på topp för att festa runt med de andra kärringarna .
Så det blev en familjemiddag istället men den blev trevlig och lyckad så jag byter gärna bort en festkväll med brudarna som åkte utan mej .
Föresten om jag skulle vilja åka tar jag en tur med färdtjänsten mot hbg där finns också blåkulla så varför slänga på sig hucklet och förstöra den fina frissan när man kan åka bil.
Undrar om fjädrarna tålde regnet som kom nu på em ../c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela