tingelingeling.blogg.se

ingen ide just nu

Publicerad 2015-04-09 08:38:49 i Allmänt,

Det börjar bli vår och med den kommer värmen men framför allt solen .
Något min ögonsjukdom inte alls gillar då man blir otroligt ljuskännslig . 
I mitt fall kommer huvudvärken som med ett brev på posten .
Huvudvärken kan bli så olidlig att inte vanliga värktabbletter fungerar så man får ta till lite mer receptskrivna inte alls bra men ett måste för min del .
Jag har gått över till lincer istället för solglasögon ,väldigt praktiskt då lincerna är svåra att lägga av sig sådär .
Men kruxet är att jag får inte in dom själv ,ut inga problem men in .
Såå jag har bokat tid med vår syncentral för att få min man att lära sig peta in dom där små rackarna men varje gång vi fått tid har något inträffat och så även idag .
Med all gråt och mindre bra mående känns ögonen väldigt kännsliga nu och det är ingen ide att försöka ens med att sitta fint på en stol .
Så än en gång har jag avbokat min tid men nästa gång då har väl kännslor och det andra lugnat ner sig så jag kan påbörja min linctid.
Solglasögon är inget bra ,förlägger dessa överallt ..
Hoppas solen kikar fram lika skönt som igår /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela