tingelingeling.blogg.se

kvällen innan vi lägger dig till vila

Publicerad 2015-04-06 22:10:20 i Allmänt,

Nu ligger jag här i sängen men sömnen vill inte infinna sig ,undrar om det blir någon blund inatt .
Egentligen skulle jag vilja ta mej ett rejält glas rödvin men om inte sömnen infinner sig får jag ta en tablett för det .
Då är inte alkohol något bra allternativ.
Hjälp,vad tankarna snurrar runt just nu .får ingen klämm på det och kan inte ta tag i någon som kan hjälpa mej med att få upp detta virrvarv av tankar .
Marcus har kommit hem idag och kläderna är klara inför morgondagen ,så jag slipper springa runt och leta .
Nu ska jag försöka lyssna på en biografi om Rod Stewart trots det inte är någon superfavorit .
Då jag läste klart den fektiva boken om Marilyn så kom namnet Chaplin in så jag plöjde igenom en biografi om honom också ,en riktigt energisk man ..
Nej ,nu måste jag försöka stänga mina bruna för idag/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela