tingelingeling.blogg.se

Man kan dra tills man blir blå

Publicerad 2015-04-11 17:46:17 i Allmänt,

God eftermiddag !
Man kan inte må dåligt när termometern visar 15,5 i skuggan ,men det känns även lite kvavt kan jag tycka .
Idag var vi en sväng inom pappa .
Medans jag höll på med mitt hörde jag hur älsklingen och pappa drog i  gräsklipparsnöret den puddra till lite men sen blev det tvärstopp .
På skoj gick jag ut och sa 
- pappa den måste ha bensin 
Han svarade i stil 
-det menar du inte ,eller a fan minns inte riktigt men visst hade jag rätt 
ingen bensin ..
Att man ska behöva lära så gammla oxar vad som behövs ha ha ..
Nu när det fungerar tyckte han att gräsklippningen kunnde vänta ..
Soliga och faktiskt varma hälsningar/c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela