tingelingeling.blogg.se

snörvel och mer snörvel

Publicerad 2015-04-12 17:34:57 i Allmänt,

Hej och hallå!
Vilken skilnad på vädret från igår .
Inatt sov jag som en kratta ,vindarna tog verkligen i .
I vårt sovrum finns en altan och älsklingen hade glömt ta bort den där man skruvar ut solskydd så det small hela natten .
När jag tillslut somnade var kl tidigt på morgonen .Julle hade en kompis som övernattade och när hon tassade in tidigt på morgonen och ville ha frukost sa jag att lite senare det är alldeles för tidigt .
Annars har det varit lungt vädret har varit lite tråkigare idag som sagt men det är lovat fint väder hela veckan så jag funderade på att klippa lite rosenbuskar och fixa till rabatten lite så det ser trevligt ut .
Middagen är avklarad och nu så ska flickorna ta sig ett bad sen blir det filmtime då vi fått 3 filmer gratis från telia efter den där historien om tvkanalarna .Nu är det som innan och 3 gratisfilmer gött ..
Men först ska jag nysa klart det killar i näsan hela tiden ../c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela