tingelingeling.blogg.se

nystart

Publicerad 2015-03-28 20:43:50 i Allmänt,

Hej .
Hemskt svårt att hitta på ett namn till sin blogg när alla häftiga och även vanliga är upptagna .
Så jag fick helt enkelt ta ett namn som är lite smårolig.
Det är så att jag har tingeling tatuerad på min vad så lite extra bokstäver kom till då jag starkt misstänker att tingeling är upptaget .
Idag har dagen mest bestått av städ ,saknad och mycket funderingar på vad livet har att ge en .
Den ena dagen är allt som det ska ,den andra dagen rycks allt bort och endast smärta och saknad återstår .
Jag har starkt funderat på ordspråket fånga dagen ,lev som om det var den sista dagen i ditt liv.
Man vet inte hur länge man vandrar på denna jord ..

Men nu har jag tänkt börja om på nytt med nytt namn på min blogg och en nystart är vad jag just nu behöver .
Börjat blogga igen då jag vet att pappa kommer läsa den och jag vet även om att han nog saknat att kika in och kolla vad jag och min familj egentligen sysslar med när han inte får tag på oss ..
Så kära pappa här kan du följa med och kanske småle ibland då jag gärna delar med mej av mina stolliga ider och saker jag råkar göra ibland när man som jag är gravt synskadad och vad som helst kan hända just mej .../c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela