tingelingeling.blogg.se

en härlig eftermiddag

Publicerad 2015-05-02 22:08:21 i Allmänt,

Idag har vi varit hos brossan och grillat .
bror och darling fixade till staketet så det ser fint ut och varje gång jag tar fram telefonen blir det lite gliringar så ett foto var helt uteslutet .
Men nu är det iaf helt och fint .
Maten var fantastisk och soffi propp hade jobb inatt så hon gick innan vi körde hem .
Maria var hos maria-elena .
jag är så glad över att ha startat en dagbok det allra innersta finns i den allt som jag tänker skriver jag ner i den .
Idag har även Julia kört cross på saxtorps banan den som är för nybörjare men efter några varv suktade hon på den lite större ,trotts omkullkörningar reste hon crossen och började om igen och så föll hon och upp igen .
Efter ett tag återgick hon till den lilla banan ,vilken kämpe hon är den lilla tjejen .
Hoppas hon fortsätter /c
pappa tänker på dig varje dag och kväll innan jag somnar puss älskar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela