tingelingeling.blogg.se

Hörde du mig?

Publicerad 2015-05-05 21:21:45 i Allmänt,

Idag har vi varit på en skånetripp med srf /synskadades förening)  från eslöv där vi tog vår frukost ,vidare mot furubodafolkhögskola för lunch och vidare mot åhus där vi stannade till vid en gammal kyrka som blivit påbyggd och var otroligt stor .Vid dörren tog jag och tände ett ljus för dig mamma och när vi gjort vår runda i kyrkan fick jag för mej att sjunga för dig samma låt som på begravningen 
time to say godbye hoppas du hörde mig ,jag sjöng den bara för dig och sen gick jag till alltaret och bad .
Det känndes så skönt i hjärtat när jag gick ut därifrån .
På bussen igen tog vi oss till vä för em kaffe och fika ,sen bar det hem mot ljusare himmel då det varit grått,regnigt och trist hela dagen .
Tur medlemmarna är så roliga och bjuder på sig själv .
Vi var hemma senare än vad vi trott men läxor är klart men för mej och darling blev det ingen middag då vi fortfarande var propp mätta efter dagens matintag .
Min stora påg fixade mat till honom och tjejerna .
Tack även till min största tös som tog j till tennisen ./c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela