tingelingeling.blogg.se

Nya friska tag

Publicerad 2016-01-12 11:48:34 i Allmänt,

Jag har dammat av min motionscykel nu den har stått overksam i över 1 månad och julmaten,choklad,knäck och annan god mat har nog satt sina spår .
Innan jag med noll initsiativ satt mig på cykeln var jag tvungen att ställa mig på vågen och till min förtjusning hade den inte rört sig väldigt mycket så det jag stoppat i mig under dec har inte gjort någon skada så skönt .
Jag har 1,5 kg kvar så har jag gått ner 20 kg gissa om jag är nöjd ?
Jag är verkligen stolt över mig själv och alla kläder som ligger gömda längst ner i skåpet kan snart användas igen och sommarklänningarna kommer sitta skitsnyggt .

Men visst är det tråkigt att börja men när man har gjort ett pass så känns det bra .
Igår pratade jag med en gammal vän som jag inte pratat med på mer än 1 år ,trots detta känndes det som förra veckan men mycket har även hänt henne .

Har börjat läsa en bokserie nu om vampyrer kan inte sluta eftersom den är så himla bra ,ska kolla upp vad den heter så ni kan läsa den .
Frid i sinnet/claudia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela