tingelingeling.blogg.se

inte lika lång som förr

Publicerad 2015-04-03 21:36:20 i Allmänt,

godkväll på er !
Idag är det långfredag ,vad jag minns sen jag var liten var denna dagen den längsta på året om man inte räknar med födelsedag och julafton .
I år har dagen inte kännts så lång undrar varför .
Idag har vi plockat lite både ute och inne då vädret verkligen visat sig på den fina sidan ,lite fjädrar kom även upp på buskarna i trädgården med 3 olika sorters färger lite häftigt faktiskt då vi inte är särskilt duktiga på att pynta till påsk.
Vi har även fått handlat hem lite mat ,imorgon kommer pappa,syrran och hennes familj på middag .
I år hoppar vi över den traditionella påskmaten och byter ut den mot en smarrigt god köttfärslimpa med gräddsås,poot och lite rosenkål .
Även där är vi rätt trötta på sill och ägg vi håller oss till midsommar då blir det lite godare hoppas jag .
Annars har huvudvärken sakta avtagit lite kvar men inte alls som de 2 föregående dagarna ,det har varit så hemskt att jag nästan gråtit .
Att man kan få så ont är helt sjukt .
Nu ska tjejerna i säng och jag ska fortsätta med boken om 
marilyn monroe en fektiv bok helt ok .
Då jag blev lite nyfiken på hennes liv passade jag på att besöka youtube för lite mer information ,vilket liv den ena dagen omgiven av en massa folk den andra dagen helt själv .
Ok ,det var allt från denna sidan av tangentbordet /c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela