tingelingeling.blogg.se

lite på vift

Publicerad 2015-03-29 17:25:14 i Allmänt,

Hej!
Har ni flyttat fram klockan idag ?
Vi har varit lite här och där idag.
På förmiddagen hämtade vi brossan i hbg för att sedan köra hem till pappa ,med lite frallor i påsen blevdet en liten brunch och en massa prat .
Visst känns det lite småkonstigt när mamma inte är där men någonstanns tror jag att hon har lite koll på vad vi gör .
Det är alltid lika trevligt att komma hem dit man känner sig liten igen .
När vi åkte därifrån tog vi en sväng till ikea ,shit vad folk det är ute när man tänker efter .
Att åka och shoppa med barn gör att man kanske får ha lite framförhållning och bråttom kan man inte ha .
Det som i regel kan ta ca 60 min tar minst 60 extra .
När vi var där tänkte vi slå på stort vem missar en middag på ikea ? jo,den som är alldeles för lat att stå i en jäkla kö som inte tycks röra på sig så ner och betala och sen dra till Max .
Helt anurlunda knappt ingen kö och maten är bättre i smaken än mc donalds .
Nu är vi hemma och medans jag skriver har jag slängt in lite hårfärg som ska gona till sig så jag slipper alla små grå hårstrån som kikar fram .
Trots att jag själv inte ser det så gör andra det ,jag lovar .
- fy vad gråhårig du börjar bli ...

Knappast något man vill höra och frågar man sin man om de gråa hårstråna som tittar fram ser han inga alls eller kanske ett på sin höjd men inget man behöver färga håret för ..
Iaf trots allt har dagen varit ok .
Ta hand om varandra/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela