tingelingeling.blogg.se

Fortet står kvar

Publicerad 2016-01-28 09:48:21 i Allmänt,

Förmiddag igen ,tiden går fort när man är lycklig .
All snö är borta förutom fortet som barnen byggde då det var som mest snö ,mitt i allt det gröna sticker det upp ett fort så coolt .
Idag skulle egentligen en vän komma på besök vi skulle gå igenom hans telefon då han köpt sig en iphone och inte fått  någon utbildning på den så eftersom jag utbildar synskadade på detta så tänkte jag att ta nytta med nöje och sen en middag på det .Men Kjell blev dålig över natten med förkylning så vi får se om det blir något imorgon istället .
Jag fick iaf undanplockat innan han ringde återbud så nu är det klart också .
Kanske skulle sätta mig på cykeln en stund och ta ett värmande spa här hemma ..
Solen börjar försiktigt ta sig fram men det blåser lite stötvindar melllan varven ..
Sol i sinnet /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela