tingelingeling.blogg.se

Matkasse

Publicerad 2016-01-18 17:14:22 i Allmänt,

Godkväll där ute i kylan .
Som rubriken säger så har vi i flera veckor använt oss av citygross matkasse .
På flera veckor har inte vi haft en enda rätt som repris och det har varit ok,trots att lilltjejen kan knorra ibland så har matkassen varit hur perfekt som helst .
För någon dag sedan skickade darling över mailet till mig för att kolla om min telefon kan läsa recepten också och det gick hur bra som helst så nu slipper resten av familjen att läsa för mig och att jag frågar om och om igen .
Det bästa av allt är attt vi sparar pengar på det då vi inte gör överdrivet mycket mat som sedan kastas nu har darling en portion med sig på jobbet med .
Det är på helgerna där vi kan äta något vi själv gjort innan och det smakar supergott då och inte tråkigt .
Snön faller där ute och jag längtar så efter våren och sommaren .
Saknar även mamma så fruktansvärt ,det gör ont i mig när jag inte kan lyfta luren som förr .Det är snart 1 år sedan hon lämnade oss 
Usch ,blir bara ledsen när jag tänker på det .
Men jag pratar med henne varje dag här hemma så hon vet nog hur jag har det endån /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela