tingelingeling.blogg.se

Man kan bli brännd på många olika sätt

Publicerad 2016-03-28 21:37:33 i Allmänt,

Godkväll och hoppas påsken varit bra för er . Här har det rensats ut och gjorts vid så våren kan komma nu ,uterummet är klart för att vistas på .idag grillade vi för första gången och satt där ute och mös i värmen .När vi endån talar om värme så fick jag i födelsedagspresent av en vän en press så jag kan stryka mina sängkläder på ett bättre sätt än ett strykjärn ,men det gäller att ha tungan rätt i mun för jag blev lite störd av min man höjde vänsterhanden och så var olyckan framme .Det brännde till men det känndes inte så farligt just då men nu i efterhand så känns det ,det är fruktansvärt och handen är illa brännd så det tar nog ett bra tag innan den läker ihop ca 3 x6 cm och nästa gång jag sätter igång med att pressa sängkläder ska jag se till att jag är ensam hemma så ingen kan störa mig .Är lite rädd att det börjat inflamera för handen är varm och jag känner mig lite febrig .Imorgon ringer jag vc så domf år slå en kik på den .Så man kan bli brännd på en massa vis ...Annars mår vi bara prima här hemma och så hoppas vi på att värmen kommer snart .Poolen håller på att rengöras också så vi är berädda på en fantastisk sommar/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela