tingelingeling.blogg.se

älskar att gå till tandläkaren

Publicerad 2015-04-13 20:02:38 i Allmänt,

Hej !
igår kväll fick jag ett sms med en tid till ftv .
Nu flera gånger har jag avbokat tiden då jag har haft annat viktigare för mej ,för varje gång jag avbokade var det så viktigt att jag tog det istället .Sista gången jag avbokade fick jag klart och tydligt reda på om jag inte kom på utskickad tid så skulle min försäkring avslutas ,något som jag faktiskt blev väldigt förbannad över .Det finns saker som är viktigt och mamma var viktigast och om försäkringen skulle avslutas så hade det fått bli så .
Men idag var jag där och tadamm inga hål ,väldigt lite tandsten och hon märkte inte ens att jag snusar sedan 3 år tillbaks då rökningen tyngde i lungorna och jag mådde otroligt dåligt av det .
Så nu har jag fortfarande min försäkring och återbesök om 2 år om inget oförutsätt händer ..
Men jag älskar verkligen att gå till tandläkaren synd att jag inte får något klistermärke när det är över /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela