tingelingeling.blogg.se

Movietalk

Publicerad 2016-02-09 09:45:12 i Allmänt,

God förmiddag på er .
I lördags var jag och darling och såg filmen 
En man som heter ove
Då jag läst boken och gillat den så tänkte jag vad tusan jag följer med darling på filmen .
Jag brukar inte gilla filmer som görs efter böcker då det för det mesta aldrig blir bra men kör i vind .
Filmen har gått som syntolkad i ängelholm och medlemmarna i srf gillade den och så hade det kommit ut en app som det redan var förinspelad syntolk på så varför inte nu har man större val när man ska på biografen .
Jag laddade ner 
Movietalk 
Tog ner filmen och åkte med glatt humör till filmstaden i helsingborg ,satt mig ner tog upp telefonen ,gick in i appen och väntade på att den skulle starta och synkronisera med filmen .
Det gick inte och ju mer jag försökte ju mer förbannad och irriterad blev jag ,tryckte ,gick ur appen öppnade igen och tryckte men inget fungerade .
Tillslut fick jag se mig besegrad och darling fick syntolka istället ,tråkigt när tekniken inte fungerar när man vill men så är det .
Men filmen var bra kast mellan skratt och sedan sorg men den var värd att kolla på .
Nu ska jag bara få den jäkla appen att fungera .
I appen står det tydligt 
En man som heter ove (syntolkad) 
Och då ska det fungera ..
Ha det gott/c 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela