tingelingeling.blogg.se

Att ta hand om sig själv

Publicerad 2016-01-22 09:29:18 i Allmänt,

Hej där ute i vintervädret.
Enligt meditationsguiden ska man ta vara på sig själv innan man kan hjälpa andra och att man själv är den viktigaste .Har svårt för det då mina nära och kära varit prio nr ett alltid men tider förändras snabbt och visst om man inte är i balans själv är det svårt .Just nu är det svårt men även detta kommer jag över ,jag är en överlevare redan som tonåring och framåt har jag lärt mig den svåra vägen så ett hinder till hur svårt kan det vara .Jag kommer ur detta starkare och förmodligen klokare ..
Att ta hand om sina nära och kära ,Julia ligger till sängs hon fick vända vid skolan då hon hade magont och illamående hoppas det stannar vid det och ingen kräksjuka ,börjar inbilla mig själv att jag inte mår särskilt bra men bit ihop .
Var på mammografi i Landskrona för några dagar sedan ,alltid lika jobbigt att vänta på resultat men det kom igår och allt ser bra ut och det känns skönt ,mindre att oroa sig för .
Har börjat läsa om Twilight serien igen och den är lika spännande som första gången jag läste den .
Annars är allt bara bra tar en dag i sänder och hoppas på att de mina har hälsan i behåll/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela