tingelingeling.blogg.se

Lite pressat

Publicerad 2016-01-23 10:22:50 i Allmänt,

Morgonen har glidit in mot förmiddag,natten har varit si sådär med huvudvärk da lux .
Det börjar bli mildare väder ute och snön börjar sakta smälta bort ,enligt smhi kommer det varmare luft in från spanien hade hellre suttit där nere än att vänta på värmen här hemma men tids nog blir det vår .
Idag sitter jag barnvakt tur att dom är så stora att dom är självgående och att man inte behöver ha någon press på sig att leverera när man är dålig .Det var ett bra tag sedan jag hade en sådan huvudvärk så det svischar planeter framför ögonen .
För många år sedan råkade jag ut för en förfärlig händelse och idag är jag redo att ta itu med detta ,har ringt tingsrätt för att få ut papperna men dom finns på landsarkivet så jag får skriva ihop ett mail till dom och så får jag ta mig till stadsbiblioteket för att kolla upp artiklarna som blev skrivna under den tiden .
Har även ringt upp föreståndaren på mitt boende i Malmö för att få ut mina papper ang mig så det skulle hon göra .
Tiden går och hon är inte ung längre och papperna måste lämnas ut innan något händer henne men det skulle göras .
Jag känner att jag vill gå tillbaks i tonåren för att förstå hur jag formats till den jag är idag .
Så man sätter press på många sätt i sig själv för att någonstanns få klarhet i vem man är /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela